Jag tränar för att bli bättre och för att kunna bli bättre måste jag äta ordentligt. Samtidigt vill jag gå ner i vikt. (Det är inte siffrorna på vågen som betyder något utan jag vill bli fastare i kroppen). Det är en ekvation som jag inte riktigt får att gå ihop. Testade ett par shorts idag som jag köpte i somras. De är precis lika tajta i benen nu som då. Dock inte i midjan så lite har ju hänt. Nu är frågan hur jag lägger upp min träning så att även benen blir fastare. Igår efter intervallerna körde jag några utfall. Vilka benövningar finns det mer som går att göra hemma? Jag har kört fast lite….

TIPS, tack!

avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Sv; usch då, hur menar du med att det blivit för mkt?
    En bra benövning är flygskär i cc samt spänsthopp med stång! 🙂

  2. avatar

    Ska också ta tag i träningen sedan, puh!

  3. avatar

    Finns mycket men gillar när man helt vanligt sitter på knäna och sedan rör sig med rak rygg upp och ner. Stora och små. Känns verkligen 😉

  4. avatar
    säger:

    Tack snälla! 🙂 Hoppas väl att det är påväg åt rätt håll nu…

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: