De senaste passen har jag kört utomhus och jag kände mig tung, långsam och klumpig. Det ena passet var distans och det andra var ruscher ute i skogen. Benen var tunga och jag kände mig ursämst. Vilken skillnad det var då att ställa sig på löpbandet för tempoträning idag. Det var jobbigt givetvis men benen kändes lätta. Efter löpningen körde jag ett gäng upphopp. Allt för att öka explosiviteten.

PS: Om ni vill ha ett personligt träningsschema så kan jag tipsa om att min man gör personliga träningsprogram för en liten summa. Kolla in hans hemsida: www.konditionochstyrka.se DS.

avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    hatar löpband, ute ska man springa:) det är ju stor skillnad och man får ju inte alls samma upplevelse eller träning på löpband som att springa ute.

  2. avatar

    UTE UTE UTE är min favvis!

  3. avatar

    Det skulle jag behöva. Har börjat träna men har ont i hela kroppen!! Ajajajaj stackars mig 🙂

  4. avatar

    Å Tack för tipset! =) Gillar ute bäst jag!

Kommentera

%d bloggare gillar detta: