Så här har min vecka sett ut träningsmässigt.

Måndag: Vila
Tisdag: Backintervall
Onsdag: Vila
Torsdag: Tempoträning
Fredag: Intervall
Lördag: 8 kilometer cykling till och från jobbet
Söndag: 6,4 kilometer löpning i Hackefors. Ett riktigt jobbigt spår med branta och långa backar. Det kändes som en ren plåga att springa men jag är så nöjd med min insats och jag kommer definitivt springa spåret igen. Något jag kände idag är att jag måste värma upp, även när jag bara ska springa i lugnt tempo. Första kilometern blir så jobbig.

En trött, men nöjd Hanna. Så glad över min insats. Att jag inte gav upp, fastän det fanns hur många genvägar som helst.

Nästa veckas träning kommer se ut så här:

Måndag och tisdag: Vila
Onsdag: Backintervall
Torsdag: Vila
Fredag: Tempoträning + styrketräning
Lördag: Intervall
Söndag: Vila

avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    bra där, vilken härlig vecka. heja heja!

    1. avatar

      Tack. 🙂

  2. avatar

    Så himla duktig du är!

    1. avatar

      Det känns bra att jag kommit igång. 🙂

  3. avatar

    Heja dej!

  4. avatar

    Duktig!!! Önskar att jag orkade/hade motivation att träna också…haha

  5. avatar

    Du är så duktig!! heja heja!!

    1. avatar

      Tack snälla. 🙂

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: