Förra veckan blev det tre matcher istället för två så träningen blev lite annorlunda mot hur jag hade planerat den. Eftersom att jag inte har några matcher den här veckan så ser planerna ut så här:
 
Måndag: Vila
Tisdag: Lätt joggingrunda
Onsdag: Backintervaller
Torsdag: Tempoträning
Fredag: Vila
Lördag: Distans
Söndag: Intervaller.
 
Det blev godis tors- lördag så igår började jag med GI. Samma år som jag blev gravid med Alexander så åt jag efter GI-metoden och tappade 10 kilo. Ska nu försöka köra rätt hårt med det. Det blir ett litet experiment  och se om jag klarar löpningen ändå. Den har ändå huvudfokus eftersom jag SKA ner 25 minuter på femman innan året är slut. Till nästa år är målet under 25. Hård träning med andra ord.
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: