Då jag har fått ont i en fot så måste jag göra lite alternativ träning mellan matcherna. Så idag blev det en lång cykeltur, närmare bestämt till och från  jobbet då jag har jobbat kväll. Tur och retur är det 2 mil så jag har fått ett redigt pass. Men jag känner återigen att jag måste komma igång med styrketräning. Utan muskler hjälper det inte att flåset är bra. Utfall, situps, armhävningar och en del rygglyft, samt en hel del explosivitetsövningar i hallen, ungefär så ser planerna ut. 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    duktig du är som tränar trots skadad fot 🙂

  2. avatar

    krya på foten, samt skönt att kunna träna lite ändå =D

  3. avatar

    Låter som ett bra upplägg! Efter en lat semestertripp ska jag köra dubbla pass i helgen 🙂

  4. avatar

    Heja Dig!
    Hoppas foten blir bättre snart!

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: