Idag är det vila från löpningen som gäller men ett pass styrka för överkroppen har det blivit. Balansövningen ovan till exempel. När jag blir starkare ska även huvudet vara horisontalt med kroppen. Det är en riktigt bra övningen som stärker bålen och balansen. Ett annat ställe som jag verkligen måste bli starkare är i mina armar. Där saknar jag mycket så flera armövningar blev det.
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    va duktig du är 🙂
    kram

  2. avatar

    Det där såg ut att vara en spännande övning. Den ska jag testa på gymmet i morgon (har ingen boll hemma) för jag är så svag i bålen.
    Kram Helén

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: