Det blev intervaller på bana idag. Löparbanan blev indelad i fyra sträckor: gå i kurvorna och den ena 100m sträckan skulle vi springa maxfart och den andra springa baklänges. Allt för att komma in i matchrörelsemönstret. Nästa gång ska jag ha joggvila i ena kurvan, tyckte det gick lite för lätt. Men det är bra träning, just bakålöpningarna kändes rejält i vaderna, vilket var meningen. Nästa träningspass blir cykling till jobbet och så styrka på det och på fredag ska vi till Ljunkan igen och träna. Får se vad det blir för kul då. Marcus, vi springer klockan elva om du vill hänga på. 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Du är grymt duktig, heja heja

  2. avatar

    Säg bara till så är jag på nästa gång. Gärna på eftermiddagen om det går?

  3. avatar

    Jag kan inte på fredag klockan 11. 🙁

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: