Eftersom att jag inte är den som ger upp så tränade jag en timme pilates och utöver det spelade jag in en session med övningar som tränar hela kroppen och även ger lite puls. The bomerang, the seal och pushup får ni här i ett flöde. Jag gör sekvensen två gånger men gör den tre-fem varv. Ett superkul sätt att få upp lite flås och träna hela kroppen. Jag gör pushup på tå eftersom det verkligen är min svaga sida och jag måste bli starkare. Gör gärna sessionen och skriv sedan vad ni tyckte
Du tränar:
– Styrka
– Flexibilitet
– Balans
Du får med:
– Mage
– Armar
– Ben

 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Det här måste jag testa, jag har så dåligt med balans och vill få med magen i övningar så dessa verkar bra! 🙂

Kommentera

%d bloggare gillar detta: