Jag höll mig till planen, ingen löpning, men däremot 10minuter pilates*2 med tre minuter vila. Jag ville även testa balansen så provade min favoritövning på soffan. En kul variant till det jag brukar göra.
Haha, ni kommer tröttna på mig och allt mitt babbel om pilates men det är min blogg och här skriver jag om det jag vill och det jag brinner för. 😀
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Wow! Att sitta i en soffa och utföra en teaser är inte lätt. Jag brukar öva på den på en BosuBoll ibland..herrgud. .samma "soff känsla". Du är grymt stark!!!

    1. avatar

      Men tack! Jag tycker det är grymt kul.

  2. avatar

    Men ååå vad mycket bra övningar du/ni visar… ser väldigt lätt ut men jag testade den du visar här ovan och jag får erkänna att jag knappt fick upp benen i luften =) Nej det blir till att öva mer. Kram kram på dig

  3. avatar

    Ohh det där skulle jag behöva göra, ser ut att stärka bålen/magen perfekt =) Kram Mia

    1. avatar

      Det är den perfekta övningen, behövs bara ett fåtal repetitioner för att det ska bränna rejält i magen. Men gör den inte på soffan första gången som jag gör. Tänk på att verkligen spänna magen och rumpan. Andas och arbeta med kontroll och tanke i varje rörelse. Titta på mitt klipp längre ner med boll, samma princip utan.

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: