Godmorgon! Den här serien hade jag tänkt fota och filma ute men idag regnar det. Det känns verkligen att jag är på gång igen och det känns så bra! Tidigare i veckan kände jag mig så svag i magen men styrkan har kommit tillbaka snabbt. Längst ner i inlägget kommer övningen i rörlig bild. Det blir mycket fokus på annan träning än löpning den här veckan eftersom jag har match varannan dag. Springa intervaller eller distans blir lite mycket. 🙂
Nyckelprinciperna är som alltid:
– Andas
– Powerhouse
– Använd inte tyngre vikter än att du kan jobba med kontroll. Testade först med fyrakiloshantlarna men det blev för tungt att ha raka armar.
Önskar dig en härlig fredag!
 

avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    måste komma igång igen med träning, bra övningar!

  2. avatar

    vilket super bra inlägg

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: