När man gör rollup på foamroller går det inte att fuska. Här är det viktigare än någonsin att verkligen använda magen för utan det stödet ramlar man av. I videon som du får ta del av nedan gör jag rollup med vikter och utan vikter. Videon är på snabbspolning. Arbeta långsamt och rulla ner kota för kota. Dra naveln mot ryggraden.
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Spännade en sådan skulle vara ngt för mig:) duktig du är.

    1. avatar

      Ja, den är riktigt bra!

  2. avatar

    När jag åker till Ullared nästa helg ska jag se till att köpa på mig lite träningssaker så att jag kan utveckla min hemmaträning. Bra tips på övning!

    1. avatar

      Vad kul! Det jag saknar är en liten träningsboll och så pilatesapparaterna men de är dyra så det måste jag spara till.

  3. avatar

    Ser ut som en bra övning!

    1. avatar

      Den är riktigt bra. Testa. 🙂

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: