Oj, oj, det här såg jag på instagram, @monene_name och hon gör det så enkelt och graciöst. Moi, inte lika graciöst men gör det här typ tre varv och du har en helkroppsträning på nolltid.
Steg 1: Första bilden.
Steg 2: För ett ben i taget åt sidan.
Steg 3: Lyft upp kroppen och sträck ut benen.
Steg 4: Lyft upp ett ben mot taket och för sedan ner det mot sidan. På samma sätt som första övningen. Alltså det här är svårt att förklara med ord. Du får se ett filmklipp nedan istället.
Steg 5: Avsluta med stretch

PS: När jag filmade så hade jag gjort det några varv. Trött tjej. DS
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Så himla grymt tips! 😀 Kramis

Kommentera

%d bloggare gillar detta: