avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Varje gång jag går in på din blogg inser jag att jag borde börja med sådant här, men tar aldrig tag i det. Haha. Sämst på att tänja. Icke bra kombo med styrketräning. Hej endast förkorta musklerna hela tiden! haha..

  2. avatar

    Kul med video 🙂
    Den ska jag testa senare idag.

    1. avatar

      Ja gör gärna det. Berätta gärna vad du tyckte. 🙂

  3. avatar

    Det är bra det, inte jag heller. Det är tröstande att höra att fler känner likadant gällande SD. Tack
    Snygg blogg förresten, härliga övningar! 🙂
    Önskar ju så att jag kunde börja med yoga jag med. (Visst är det yoga?) 😀

    1. avatar

      Just den här övningen vet jag faktiskt inte var den kommer ifrån. Jag hittade inspiration på instagram.

  4. avatar

    Ser ut som riktigt sköna övningar :). Den första får man mycket tryck på ryggen? 🙂

    1. avatar

      Nej, du kan göra rörelsen efter hur det känns i din kropp. Vill du inte ha så mycket stretch så minska svanken i extensionen. Du kan satsa mer på att jobba genom ryggen i flexion istället.

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: