Idag har mina baksida lår fått sig en rejäl duvning. Den här stretchserien är något som jag behöver göra varje dag. Minst varje dag och särskilt efter matcher. Jag använder pilatesringen och foamroller men övningarna går att göra utan redskapen. Kika filmen nedan. 🙂
 
 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar
    säger:

    Den där måste jag visa min yngsta dotter.

    1. avatar
      säger:

      Ja gör det! Den är suverän. 🙂

  2. avatar

    Bra tips! Baksida lår är alltid stela hos mig…

  3. avatar
    säger:

    Så himla bra tips! 🙂

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: