Jag har sådan pilatesabstinens. Men jag behöver springa och jag vill inte tappa mer än vad jag redan gjort efter skadan. Så jag valde mellan att jogga en runda eller backintervaller. Valet föll på det senare. Just det här passet tycker jag är bäst att springa på löpbandet eftersom att det då inte finns några gränser för hur långa backar jag kan springa. Fokus blev på styrka även om flåset såklart också kommer. 
Passet ser du ovan. Jag reviderade vilan till 30 sekunder mellan ett par av intervallerna och mellan några andra intervaller skippade jag vilan helt. Jag kände mig stark och pigg. Det var roligt! 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Bra jobbat! Skulle det inte ha gått att köra pilates också? Tänker eftersom du längtade efter det. 🙂 Trevlig helg och hoppas den blir "lagom" jobbmässigt.

Kommentera

%d bloggare gillar detta: