Idag kände jag att det var dags att springa lite igen. Jag har ju tyckt att det varit så tufft att springa vissa pass och mina 40 intervaller har inte varit att tänka på. Men idag kände jag skarpt att jag ville få lite längd och flås så bestämde mig för att köra mina 40 intervaller men att då sänka farten istället. Så det blev tio av varje i farterna 14,3km/h, 15,3km/h 16km/h och 17km/h. Det visade sig vara ett framgångsrecept. Så glad över att der gick så bra. 

De senaste passen har verkligen fått mig att få lite självförtroende igen. Underbart ju! 
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Ohh härligt det ger så mycket mer energi då man känner ett lyckat träningspass, man behöver det flowet för man vill fortsätta

  2. avatar

    Tänkte skriva vad du är hurtig som tar dig ut och springer på vintern i kylan klädd sådär. Men var visst lite fusk 😛 skönt att kunna ta det på löpbandet i stället

  3. avatar

    Vad skönt att du kommit igång. Då får du en morot att komma ut igen. Det är svårt att springa i snön tycker jag. Så det blir mest raska promenader för mig vintertid.

Lämna ett svar

%d bloggare gillar detta: