Godmorgon!
Det är inte bra med EM, särskilt inte slutspelet och det blir förlängning. Sedan semestern började tror jag inte att jag har gått och lagt mig innan elva någon kväll alls. Fortsätter det så här kommer jag inte vara särskilt utvilad när jag kommer tillbaka från semestern…. Jag har startat dagen med att äta min smarriga tortillabrödsfrukost och så gjorde jag lite stående pilates i trädgården. Underbart att kunna göra det i solsken, barfota och känna värmen från solen. Härligt! Tänk att det ska vara så svårt att prioritera fem minuter. Det behövs ju inte mer för att hela jag ska känna mig mjukare och gladare.
avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 kommentarer

  1. avatar

    Jag ägnar minst 15-20 minuter varje morgon, oavsett dag/årstid/jobb/semester till mjuk yoga och lite meditation. Vet att du är skeptisk till just det men vad jag vill säga är att det går att få in det som rutin. 🙂

  2. avatar

    Här är det också för sena kvällar och man vet det men man gör så ändå och vår tös vaknar alltid mellan 06:15 och 7 så man blir ju alltid väckt tidigt.
    Skönt med morgonträning för att starta igång dagen även om så bara 5 min

Kommentera

%d bloggare gillar detta: