Natten till idag blev precis som jag tänkt mig: dåligt med sömn efter träningen och sen kan jag ”råkat” klanta till mig och tagit lite för mycket koffein. Tog min vanliga nocco och så drack jag cola till lunch och så inför träningspasset tog jag en till. Mycket dumt och högst självförvållat med andra ord. Det får absolut inte bli någon vana….. På eftermiddagen ska jag träna något och sen också sova en stund inför jobbpasset. Fast inte i den ordningen, tänker sova ett par timmar först och efter det träna. Rickard gjorde ett träningsprogram till mig för några år sedan och jag tänkte damma av det idag. Träningsprogrammet rymmer precis allt jag behöver: fart, explosivitet och uthållighet. Varje vecka är det fyra pass och med gårdagens intervaller och lördagens match får jag in två av passen så det jag har kvar är ett pass med styrketräning och explosiv styrka och så ett uthållighetspass med löpning och lite styrka på det. Tror det blir det rena styrkepasset idag. Men vi får se. 🙂

avatar
Om författare

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

Kommentera

%d bloggare gillar detta: