Nu är det ny vecka igen. Tiden går snabbt när man har roligt. 🙂 Här det är mulet och regnigt. Jag vill ha tillbaka det fina vädret som vi hade i förra veckan. Idag ska jag träna, åka till mamma och pappa med barnen och jobba lite innan dess. Vi får ett nytt löpband idag och det är väldigt efterlängtat kan jag säga. Skönt att slippa åka iväg för att träna.
Hoppas att ni får en toppenmåndag.
Bild: net-a-porter.com