Familjelördag

I eftermiddags var jag och Ida på bio och såg filmen Bamse och dunderklockorna. Alex tyckte inte att det var någon film för honom så han ville inte följa med. Jag tyckte att filmen var helt okej. När vi kom hem spelade vi monopol. För en gång skull förlorade inte jag. Det har jag nog inte berättat någon gång men jag är verkligen en dålig förlorare när vi spelar monopol. Kanske för att jag förlorat alldeles för många gånger, haha. Vi satt i säkert tre timmar och spelade tillsammans. Hur kul som helst!

Efter spelkvällen så ställde jag mig på löpbandet och sprang en runda. Körde i intervallform kan man säga och tänkte berätta mer om passet i ett annat inlägg.

Har du haft en bra dag?