Med Ida på skolan

Jag ska alldeles strax åka till jobbet men tänkte berätta att jag följde med Ida till skolan idag och var med henne hela dagen. Morgonen startade med pulshöjande aktivitet där barnen skulle göra ett gäng rörelser på gården.
När vi kom in så satte vi oss och Ida läste lite i en kattbok för mig och så blev det jobb i böckerna. Rasten spenderades ute och det blev ett gäng hopp och skutt och klättring.
Jag åt lunch med Ida och hennes klass, svårt att få strikt keto men med ett gäng smörpaket fick jag upp fetthalten rejält. Men det var gott!