Min drivkraft och dagens pilatespass

Ikväll blir det pilates igen! Som jag längtat! Förra veckan skrev jag om mina fokuspunkter. De kommer såklart vara samma den här veckan eftersom jag ställde in passet. Jag kommer inte göra några ändringar den här veckan. Däremot känner jag att jag vill utveckla mitt pass och jag vill utveckla mig själv. Så jag kommer söka inspiration och söka efter fler cues jag kan använda för att förfina min egen träning och bli bättre.     
Övningen ovan är given! Den ser så oskyldig ut men oj vad den bränner, särskilt i kombination med de andra övningarna som jag brukar ha med i den här ben-serien.
                                                

Jag funderar ofta på vad det är som driver mig, vad som får mig att fortsätta och inte ge upp. Fast det går så trögt med vissa saker. Jo men det är viljan att ständigt utvecklas, att aldrig pausa utan jag vill alltid komma vidare. Jag vill liksom inte stanna där jag är nu. Jag vill verkligen kämpa och ge allt. För mig finns det inget alternativ som heter ge upp. Hur mycket skulle jag inte ångra mig då. Då skulle det istället följa mig. Tanken på att jag gav upp. Så därför fortsätter jag och tänker att det en gång kommer lossna. Samtidigt känner jag mig tacksam över hur långt jag faktiskt kommit.