Prestige

En sak jag blir irriterad över är det här med att försöka vara bättre än någon annan hela tiden och att inte vilja lyssna och alltid ha rätt. Allas kunskaper behövs och det jag inte kan kanske någon annan kan och då kompletterar vi varandra på ett bra sätt. Men så tänker inte alla har jag blivit varse och det är så fruktansvärt tråkigt. Nästa gång det händer ska jag inte sura ihop utan fråga direkt vad som är problemet. Jag har givetvis inte alltid rätt och det är inte det som är poängen heller utan har bara en stilla önskan om att folk ska våga släppa på prestigen då det gagnar fler!
Så, färdigklagat för ikväll.