En ledig solig dag

Imorse sov jag tills jag vaknade, så skönt. Det var precis det jag behövde för att känna mig på banan igen efter alla matcher jag dömt. Snart ska vi äta lunch och planerna är sedan att knalla bort till badet.
Min bästa vän och make! <3
Ida fick en klänning av en vän och hon i princip bor i den. Hon älskar klänningar och det går inte att få på henne något annat.
Hoppas ni har en härlig dag!