En fotbollsmatch

Jag räknade för ett tag sedan att min fotbollssäsong var slut för i år. Men så fick jag för ett tag sedan förfrågan om att döma en uppvisningsmatch mellan två damlag. För tjejerna är det en viktigt match då scouter från USA kommer för att kolla på dem.
Idag var det dags att dra på mig domaroutfiten och döma tillsammans med två andra tjejer. Det känns altid lite ringrostigt när det var ett tag sedan jag dömde men det var kul att få blåsa lite igen. Särskilt i team med tjejer. Matchen spelades på Linköpings arena och check på en mil löpning. Det var en rolig eftermiddag!
NOCCO vattenmelon och så Barebell. Så gott men för sista gången. Kom på idag att Barebells innehåller ju mjölk. Ridån gick ner…. Det borde jag ju tänkt på och inte undra på att magen varit knäpp….