Fjärde advent

Jag kan inte fatta att det är fjärde advent idag. Dan före dopparedan. Vad var det som hände? Jag har verkligen inte hunnit med…. Jag jobbar till tre idag och det första jag ska göra när jag kommer hem är att ta en tupplur. De senaste fyra dagarna har jag gått och lagt mig efter midnatt. Det är inte bra så här på morgonen när jag ska upp och jobba. Zzzz……
När jag tupplurat så ska jag griljera skinka och plocka ordning det sista. Vill dammsuga lite och torka golvet så det är fräscht till imorgon. Just det, försöka koka den där kolan med som jag tänkt ett tag.
Klapparna ligger under granen och väntar. Jag önskar dig en härlig dag!
PS: Jag har läst alla kommentarer, men vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag har skrivit personliga svar tidigare men det känns som att jag bara skriver samma hela tiden. Vad föredrar du? Ett svar som är typ samma hela tiden eller att jag istället går och in och läser din blogg och kommenterar där?