Utelek i snön

Både igår och idag var jag och Ida och åkte pulka. Igår i mörker tillsammans med Alex och Rickard och idag själva medan det fortfarande var ljust ute. Finns det något roligare så här under vintertid än att susa nerför backen. Vi har tur och har de bästa pulkabackarna precis bakom vårt hus.
Åh, det var så vackert och nästa gång ska jag ta med systemkameran för att få ännu bättre bilder.