Idag för två år sedan…..

….. Ledde jag mitt allra första pilatespass på ett gym. Finaste Lise bjöd in mig till Oslo för att träna pilates med henne. Aldrig hade jag väl kunnat tro att jag skulle få leda ett pass. Minns känslan när hon frågade mig. Hur jag ville säga nej för att jag inte vågade men ändå tackade ja för att jag visste att en sådan chans skulle det dröja ett tag till innan jag fick igen.
Ett par dagar innan vi åkte så körde jag igenom mitt pass med Rickard och Caroline för att komma någorlunda förberedd. Nu har jag kommit så långt att jag inte behöver förbereda mina pass. Nästa steg är att få en ny chans på ett gym. Ett annat gym och inte det i Åtvidaberg. Jag är så besviken fortfarande på att de inte kunde se kvalitet före kvantitet. Men det är deras förlust.