Förmiddag med pilates

I förmiddags var jag iväg till Åtvidaberg för att en timme pilates med M och S. Precis som förra gången när jag var hos M så körde vi passet på hennes altan i värmen. Vet du hur mycket jag njöt av få leda ett pass igen och instruera? Det gör mig så lycklig!
S hade aldrig testat pilates innan så för henne var det en ny erfarenhet. Men hon gillade verkligen träningsformen så det gjorde mig jätteglad.