Söndagsbabbel

Fredagens mellanmål: Mango, banan, pekan och kokosnötssmör och så proteinella. Typ som nutella men med proteiner i. Sådär gott för sig själv men så här ihop med det frukten helt okej.
Sitter och försöker skriva några rader men huvudet är tomt och jag känner bara nä. Har ingen lust alls. Det får nog eka tomt här en stund till. Typ till imorgon. Jag kan ju i och för sig berätta att jag har jobbat hela helgen. Igår blev jag inbeordrad till kvällspasset. Fick jobba på min ”gamla” våning och jag blev så glad över att få träffa alla boende igen. Jag har saknat. Verkligen saknat. Vi är inne i en period då det är mycket att göra så det är skönt med ett litet avbrott från det.
Annat som hänt i helgen var att det blev lite shopping på min lediga dag till barnen. Äntligen har jag hittat gymnastikkläder till Ida som hon faktiskt vill använda. Hela eftermiddagen i fredags hoppade hon hopprep och var ute och cyklade i sina nya kläder. Ett par svarta tights med rosa vader och så en rosa topp. Ja, det ska vara rosa. Alexander fick också lite nya träningskläder och nya skor. Samuel var på stan tidigare i veckan och shoppade för sina sommarjobbspengar. Det blev mycket fint till garderoben.
Ikväll var jag och tränade med en kompis, pilates, styrka för armarna och så några kilometer löpning.
Vet inte hur intressant det är för dig att läsa det här men det är det senaste som hänt iallafall. 🙂 Se där, det blev ett inlägg ändå. Har du haft en bra helg?