Delete

Jag har vetat om att jag har dubletter av bilder, dels på telefonen och sedan på datorn. Det jag däremot inte visste är att jag till och med hade tripletter av vissa bilder. Så jag har raderat, raderat och så raderat lite till. Vips har jag sex gig ledigt på telefonen… 2000 bilder mindre där men så har jag även rensat på en av mina externa hårddiskar. När jag väl börjat är det ju omöjligt att sluta. Någon som vill ge sig på och gissa hur många selfies jag har raderat?
Idag ska vi iallafall åka till Söderköping och röja runt lite i skogen. Jag är rätt trött då jag somnade typ vid två i natt Jag kunde inte somna efter att ha varit i Kisa och dömt fotboll. En sån där dag där jag är glad över att jag inte ska till jobbet med tanke på sömnbristen. Ikväll blir det läggdags tidigt! Önskar dig en härlig dag!