Vi åkte till Söderköping

Gårdagen igår spenderades mesta dels i soffan. Jag råkade fastna i min bok och låg och läste till tjugon över tre på natten. Det var såpass att jag såg hur det började ljusna på utanför fönstret. Jag kanske kan jobba natt ändå…. På dagen igår så började jag började läsa en ny bok: Livet kan börja. Än så länge gillar jag den. Jag somnade även en stund i soffan. Det var skönt. Funderade över om jag kanske sov för länge för att kunna somna i går kväll. Men det var inga problem, somnade strax efter halv nio och har sedan sovit. Vaknade vid tjugoöver fyra och då försökte jag inte ens somna om. Tidiga morgnar är det bästa! Tänkte nu berätta om vad vi gjorde igår kväll. Vi åkte nämligen till Söderköping.
Såklart vi måste ha en bild på mig och mitt 💗Tillsammans är vi starka. Min fina klänning har för övrigt krymp i tvätten så nu är den nästan kortkort… Men älskar den ändå och använder den massor. Efter att ha ätit glassen satt vi alla och frös. Så vad gjorde vi då?
Jo, vi drog uppför trapporna på Ramunderberget. Efter bara några steg frös vi inte längre kan jag säga.
Såklart måste man ha med en bild med Söderköping från ovan.
Idisen har snott mina knästrumpor. Tycker de passar henne bättre än mig. 🙂 Ida var som en kalv på grönbete, drog iväg på pigga ben. Note-to-self är att inte ha mina ballerinaskor med till Gotland. Där kommer vi garanterat gå mycket och då kommer det inte passa så bra.