Pilates på lunchen och uppgifter

Godmorgon! Hoppas att du mår bra. Jag är trött idag, sov inte alls bra i natt. Men solen skiner och då känner jag mig genast piggare. Igår på min lunchrast så gick jag ut till min favoritplats vid ån och filmade några pilatesklipp till instagram (@hannafialotta heter jag där om du vill följa mig). När jag kom dit så var jag i min egen lilla värld och hörde först inte hunden som kom springandes emot mig. Usch vad arg och upprörd jag blev. Har man inte pli på sin hund ska den inte springa lös. Den här hunden var som tur var snäll men jag blev rädd ändå. Men trots starten fick jag en härlig stund vid ån.
I veckan fick jag återkoppling på min uppgift om tvångsvård. Blev väldigt glad över omdömet då jag blev godkänd med god marginal. Är fortfarande osäker på min nästa uppgift om den är tillräckligt bra men vi får se.
Idag har jag precis sammanfattat min fråga på basgruppsarbetet och bara jag har skrivit klart det här inlägget ska jag fortsätta med nästa uppgift som kommer handla om olika personlighetssyndrom. I eftermiddag ska jag jobba och känner mig inte alls pepp på det. När jag får lönen kommer det såklart vara värt det men idag känns det blaha. Men ingen idé att hänga läpp över det. Dags att ta tag i studierna istället.