Madeleine har skapat en utmaning för sin blogg så här i mars. Ett ämne för varje dag är tanken. Vill du också hänga på?
HÄR (<<LÄNK) finns alla månadens ämnen.
Första mars idag och första ämnet är: Vem är jag med mina egna ord?
Jag är en 35-årig kvinna, fru och mamma. Tre barn är jag lyckligt lottad att få vara mamma till och jag är gift med Rickard. I april är det fjorton år sedan som vi gifte oss. Tiden går fort när man har roligt.
Jag jobbar som specialistundersköterska inom palliativ vård och håller på att utöka den kompetensen med att läsa till specialistundersköterska inom psykisk ohälsa också. Verkligen spännande område och det är en kompetens som behövs.
Jag är pilatesinstruktör, fotbollsdomare och löpare. Brinner för träning och hälsa och älskar att inspirera till träningsglädje. Ingen blir lyckligare än jag än när jag får svara på frågor om träning och hälsa. Har svårt att sluta prata när jag väl börjar.
Som person är jag väldigt glad, har lätt för att skratta och att få andra att skratta också. Jag kan vara osäker ibland och tänka mindre snälla tankar om mig själv. Men jag har kommit till insikt om att jag är den jag är och kommer inte ändra på mig för någon annans skull. Så länge jag inte gör någon ledsen så får folk ta mig för den jag är, med alla mina eventuellla dåliga sidor.
En positiv egenskap jag har: jag är bra på att lyssna och är väldigt lojal.
En negativ egenskap jag har: jag är en dålig förlorare.
Jag drömmer om en egen pilatesstudio men tills den drömmen är möjlig att nå är jag glad över mina två klasser som jag har i veckan. Bästa sättet att bli bättre som instruktör är ha pass och jag är så glad över att få ha den möjligheten.
Relaterade