En morgon med Hanna-tid

Jag ville promenera idag men ändå inte. Jag kände att kroppen verkligen behövde komma ut men huvudet ville inte alls. Efter lite dividerande med mig själv kom jag ut iallafall. Gick förbi kyrkan och satte mig under träden en sväng, fortsatte sedan min runda. Jag kände i hela kroppen hur galet stel jag är så jag promenerade min runda, sedan gick jag hem och hämtade kameran och min matta för tio minuter morgonstretch. Oj, oj, vad det gjorde gott för kroppen. Det var precis vad jag behövde. Jag har nu ätit frukost, det blev lunch till frukost, hehe, spenatsoppa och ägg men det var det som jag var sugen på så det fick det bli. Önskar dig en riktigt härlig dag!