Filmade ett par klipp till instagram igår kväll och då ville Ida vara ute med mig och gungade. Bakom gungställningen skulle jag vilja anlägga en rabatt. Antingen med blommor eller något annat. När vi flyttade hit var det en misskött häck som var gränsen mellan vår trädgård och grannens.
Hej! Var länge sedan som jag skrev ett vardagsinlägg så tänkte berätta lite vad jag hittils gjort i veckan. Den har såklart bestått mest av plugg och jag jobbade bara måndag och tisdag. Onsdag till fredag har jag varit ledig. Jag är inte ledig i helgen, jobbar kväll imorgon men först har jag en tuff fotbollsmatch som domare i herrar div fem. På söndag jobbar jag på dagen och dömer sedan match med Rickard på kvällen. Det ser jag fram mot. Rickard får mest matcher i Norrköping så vi dömer tyvärr inte så mycket tillsammans av den anledningen. Om han inte ska assistera mig förstås.
I onsdags var jag med Ida på gymnastiken. Det var kul att få spela brännboll med barnen.
Haft hjärnkoll på mina ketoner och det här är veckans högsta värde. När man är ketoadapterad har man ketoner runt 2-3 så har lite kvar men jag gör saker rätt iallafall.
Jag dömde match med brorsan och Elaine. En ny domare som verkligen är duktig.
Jag hade min sista pilatestimme i Mjölby för terminen. Alla utom två har skrivit upp sig för återanmälan till hösten. Yay!!
Jag var hos min granne och snackade bort tre timmar bara sådär. När två tjejer träffas som äter ketogen kost blir det vatten till fika.
Ikväll blev det tacos. Jag blev dock chockad när jag såg att det är 46 gram kolhydrater per 100 gram (varav 22 gram är tillsatt socker) i tacokryddan. Det är alltså mer socker i kryddblandningen än vad det är i ICA:s sockerdricka. Helt galet ju! Ja, jag har blivit sockerpolis…
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.