Bland höstlöven

 

Hur mysigt är det inte att leka i höstlöven? Det tyckte dock inte lilla Ida första gången jag satte henne i vårt hav av löv på baksida.
Det lilla flickebarnet tinade dock upp och tyckte det var helt okej.
De här bilderna är från första hösten i vårt radhus, 2012. Vi har bott här i sju år och trivs verkligen som fisken i vattnet.