This or that

Den här listan hittade jag hos Matilda Berlin som i sin tur lånat den från Emma Engström
Morgonmänniska – Nattmänniska
Jag är lätt morgonnänniska men skulle vilja testa att jobba natt. Bara för att få den erfarenheten.
Glass – Godis
Nu äter jag ju inte längre godis men om jag skulle välja så är det godis som är min grej.
Skräckfilm – Romantisk komedi
Cola zero – Pepsi max 
Ingen av dom. Särskilt inte efter mitt experiment med cocacola som toalettrengöringsmedel. ’
Frukost – Middag Kort sagt, mat är gott! Fast kvarg med chiapudding, bär och nötter är ju galet gott. Eller en fruktig smoothie.
Hemmakväll – Utekväll
Jag är för gammal för att vara ute och flänga på kvällarna.
Shoppa online – Shoppa i butik
Shoppa online såklart. Jag tycker att i affärerna är allt bara tråkigt och oformligt och då är det inget som lockar.
Sola – Bada
Bada helt klart! Steka i solen är inte min grej.
Choklad – Surt
Både och
NetflixYoutube
På netflix finns alla de där filmerna som jag gillar. Båda förresten för på youtube finns en massa bra workouts.
Kaffe – Te

Instagram eller snapchat 

Instagram såklart men jag har snapchat med. Det är dock inte lika roligt.
Film – Serie
Jag vill helst inte fastna i serier. Anledningen till det är att jag just fastnar och inte har tid att fastna i serier. Bättre med filmer då. 🙂
Träna – Vila
Både och i den perfekta kombinationen.
Baddräkt – Bikini
Sommar – Vinter
Celsius – Nocco
Jag tror att jag egentligen är beroende av nocco. Vissa dagar blir jag så galet sugen. Men jag står emot. 
Styrka – Kondition
Guld – Silver
Soluppgång – Solnedgång