
Nu tar jag höstlov och dagen började med att jag har jobbat ett kort pass på jobbet. Tiden bokstavligt sprang iväg och när jag kom hem kokte jag en stor portion spenatsoppa med massor med smör i. Jag laddade även upp för att dra iväg på äventyr med tonåringen och en av hans kompisar. Vi skulle nämligen till Escape house och utmana oss på deras Black Market. Vi var allt lite nojiga innan och undrade om vi inte tagit oss vatten över huvudet. Någon var klaustrofobisk men det gick ju bra att låsas in i burarna. Vi hade en timme på oss för att knäcka koden och vi hade inte alls många ledtrådar kvar när tiden var ute. Det var faktiskt väldigt roligt och vi sa alla tre att vi måste göra det igen. Vi var inte ensamma om att inte löst koden, endast 25% av de som gått in har klarat cellen. Man fick varken ta med mobiltelefoner eller nycklar in i cellen. Hemlighetsmakeriet kring cellerna är stor.

