Idag ställde jag klockan på sju för att göra ett försök att komma tillbaka till vettiga rutiner. Det gick inte så bra…. Kom upp vid nio och jag har läst morgontidningen och ätit frukost. Tänkte blogga en stund faktiskt. Jag börjar jobba så lite senare blir det att knalla bort till tåget. Tänkte tidigare i helgen på om jag kommer ihåg mina inloggningsuppgifter till allt. Som tur är så har jag allt nerskrivet.
Känsla: Trött såklart eftersom det blivit alldeles för många sena kvällar. Men jag har mått bra.
Veckans mest lästa inlägg:
Något jag och Rickard gjort lite för mycket: Vi har den här veckan betat av två säsonger av House. ”Bara” sex säsonger kvar….
Sämsta: Att sista semesterveckan gick för snabbt och att det blåst typ storm ute.
Bild: Veckans bild får bli den här bara för att jag tyckte den här var lite rolig.👇
Väder: Grått och regnigt. Vi valde verkligen rätt vecka att åka till Gotland. Helgen har typ blåst bort. Det har inte varit några ljumma vindar direkt.
Träning:
30 minuter pilates
Jag har dömt två fotbollsmatcher, sprungit tisdagsintervaller med Rickard, J och E. Jag sprang också 20 intervaller på löpbandet och igår blev det ett gäng intervaller på bana. Det blev vårt tisdagspass tillsammans med Rickard. Han sprang i mitt tempo så jag fick bra pepp.
Fem positiva från veckan:
Är det inte konstigt att det är så svårt att komma på positiva grejer från veckan som hänt? Det här är alltid punkten som jag måste fundera mest på.
– en bra träningsvecka där jag fått in två pass för explosivitet.
– jag har fått döma två matcher.
– lyckades med konsstycket att träna ett pass pilates.
– träffade mamma och pappa en sväng och åt god mat.
– att det kommit så mycket regn. 2018 har verkligen lärt mig att uppskatta regniga dagar och att känna tacksamhet över att det regnar.
Köp: En röd jumpsuit. Eller egentligen redan förra veckan men då var jag på Gotland när den kom med posten.
Relaterade