Saker som slår mig

Hej! Vips har den här måndagen gått, mars månads första. Det känns som att det bara snurrar en massa pilates i mitt huvud. Samtidigt som jag ibland funderar på att sluta hålla pass. Hur jag nu kan säga så med tanke på hur roligt det är under tiden och hur det känns i kroppen efteråt. Hur mycket jag älskar pilates och hur glad det gör mig. Vet inte om det börjar bli lite mycket och att lågan därför falnar lite. Känns mest som knäppa tankar och dumheter som jag inte har analyserat så mycket än. Bara skriver ner de som de kommer.  Känns som såna där tankar som man bara låter noterar att de kommer och sedan skicka de vidare och inte fästa så mycket uppmärksamhet på det.Andra tankar är såklart runt studierna, nya jobbet och löptest. Det är lite intensivt. Hoppas på lugnare tider snart.
– Jag tror att jag har blivit gammal… Vi var på busfabriken idag och när vi hoppade studsmatta kändes det som att hjärnan stannade kvar i luften när fötterna var på studsmattan. Väldigt konstig känsla…..  Men kul var det! Jag är väldigt glad åt att jag inte stannade hemma.
– Jag har glömt bort att dricka idag. Det enda jag druckit är en nocco…. Förutom nu då när jag kom på att jag glömt att dricka….Bra där Hanna…..
– Jag är inte så stel längre… Rollup idag 👇 Det känns som att jag blivit mjukare bara den här senaste veckan.
Bry dig inte om mina inte så raka armar….
Rollup för fem år sedan. 👆
Spine stretch forward idag 👆
Spine stretch forward för ett år sedan.
Jag blir väldigt glad när jag ser de här bilderna för ofta är det ju så att man inte ser sin egen utveckling. Då är det bra med bilder som visar svart på vitt att det faktiskt händer lite. 🙂