Bad och shopping

Jag kan se ett mönster: söndagar är ingen bra bloggläsardag. Just söndagar är min bloggs sämsta dag sett till besökarantal. Det är så varje söndag. Du som också bloggar, är det samma sak för dig? Jag har inte heller varit så aktiv på internet idag.

Vi har varit på badet i ett par timmar, det är rätt skönt att bada när man är ensam i poolen. Vi hoppade trampoline, åkt rutschkana och dykte i vattnet. Vi var i konstant i en och en halv timme. Sen blev det lunch på McDonalds och så passade vi på i regnet att shoppa lite nödvändigheter. Alex fick nya löparskor och jag köpte två löparkjolar. Högst onödigt men jag kunde inte låta bli. En vit och en grön blev det. Men nu får jag inte shoppa mer träningskläder. Det blev även en födelsedagspresent till Kevin som fyller två år nu i augusti. Jag köpte också lite onödigt krimskrams: örhängen och Ida fick en rosett till håret och en docka. Till våra ödlor blev det två konstgjorda krukväxter. Det går ju inte med levande växter för då blir de mat istället. Det är inte så lyckat att köpa växter som kanske är giftiga för ödlorna….

2 svar på ”Bad och shopping

  1. Vad roligt att ni har varit iväg och badat idag och har också märkt att färre läser bloggar på söndagar. Kramis <3

Kommentarer är stängda.