Semesterlistan

Jag blev så förvånad när jag vaknade förut och såg att jag sovit till nästan halv ett. Brukar vakna första gången vid halv tio och sedan ha svårt att somna om. Men inte idag. Däremot kunde jag inte somna om just då. Det var värmen som väckte mig. Skönt med AC måste jag säga. Jag har inte gjort många knop idag, ska vila från träning och köra något imorgon istället. Efter lunch och soffhäng gick jag och la mig och sov en stund. Känner mig faktiskt skapligt pigg.

Ett gäng bilder jag gillar från semestern: Först tänkte jag välja finaste bilden från semestern men kände att det blir alldeles för svårt. Så det får bli ett galleri med bilderna som kännetecknar semestern mest: häng med familjen, bad och bus, mycket fokus på ödlorna. Vackra, underbara Gotland, vandringen med Rickad.

Sämsta: Att den gick så snabbt men frågan är om den verkligen gjorde det eller om veckorna bara går lika snabbt som de alltid gör? När jag tittar på fem veckor sedan jag gick av så känns det ändå som lång tid.

Bästa: Mycket tid med familjen och resan till Gotland.

Tre snabba från semestern:

  • Fått dille på mina paletter….
  • Tycker vädret varit alldeles lagom.
  • Fått mersmak av att få springa lopp igen. Jag har verkligen saknat att kunna göra det.

Semesterns mest använda plagg: Helt klart mina rosa shorts från Stronger och bikinin från samma märke. Bikinin funkar både vad gäller att dyka från högsta plattformen som finns på vårt bad och göra bomben från samma ställe.

Uppfyllde jag mitt mål vad gäller att använda mina fina kläder i garderoben? Både ja och nej. Det är ju bekvämt med träningskläder alltså…. Men sommaren är inte slut, jag har fler tillfällen att använda mina fina klöder. Som idag, jag drog på en klänning som jag bara använt två gånger.

Gjorde vi allt som vi ville: Vi har pratat om att åka vätternrundan med bil. Alltså åka runt vättern och se olika sevärdheter som finns längs med vägen. Just på semestern blev det inte av men sommaren är inte slut än och det känns som en utflykt man kan göra i höst också. Annars har vi gjort allt vi tänkt oss.