Ett litet kvällsinlägg

Helgen har som vanligt susat förbi. Det var så roligt och uppskattat idag när jag och mamma sjöng några julsånger för de äldre. Vi ska göra samma grej på tisdag på mammas jobb. Vi hann inte ta rast idag för det var så mycket som hände. Ändå är jag förvånansvärt pigg, tio över elva på kvällen…. Jag borde krypa till kojs nu men jag har inte riktigt ro till det än. Vissa jobbiga saker börjar se en ände nu. Det är verkligen underbart, efter en lång tids grubblande och magont.

Jaja, nog med kvällsbabblande. Vi höres imorgon.