Godmorgon

Det gick lika snabbt som vanligt att jobba helg. Skönt att det bara är söndagen kvar. Jag har sovit bra i natt. Det var första lördagen på jag vet inte hur länge som jag inte kunde sova under rasten. Jag låg under filten blundandes men klarvaken. Fördelen med det var ju att jag sov bättre i natt.

Idag ska mamma komma till jobbet. Vi ska spela och sjunga lite för de äldre, lite klassiska julsånger. Det ska bli kul.

Hoppas att ni får en toppensöndag.