Godmorgon

Då är det ny vecka  igen. Jag startar den med happy feelings och trötthet. Känslan jag hade igår kväll var kvar ett tag och jag låg och grubblade en stund men är borta idag. Efter jobbet ska jag köpa saffran och därefter blir det lussekattbak med barnen. Mysigt.

Vad ska ni göra idag?

PS. Glöm ej att kika in mina traderaauktioner här.