
Nu går mina ögon i kors så nu måste jag lägga mig. Blir upp tidigt imorgon. Barnen ska till dagis och fritids och jag jobbar till klockan 14.
Har lite svårt att komma till ro idag. Det är en sådan kväll när jag känner att det är en massa jag skulle gjort idag men inte ens hälften är gjort. Inte bra att gå och lägga mig med denna känsla. Men som tur är så är det en ny vecka imorgon och då ska jag planera min tid bättre. Skriva en lista över allt så blir det lättare att få överblick. Baka pepparkakor och lussebullar bla. Vi gjorde ju en del pepparkakor och lussebullar hos farmor igår. Skojsigt.
Jag vet inte om det är mörkret som gör att jag känner mig så vissen. Idag var det jättedimmigt hela dagen. Det påverkar säkert. Härligt var iallafall solskenet igår.

Nej, sängen var det. Godnatt och sov gott.