Godmorgon

Så här ser jag ut idag. Jeans HM och tröja Ginatricot

Grått och trist är det ute och jag är jättetrött. Kom i säng lite för sent. Jag jobbar 7-13.30 och ikväll ska jag springa Rosenkällaloppet. Det blir spännande och roligt. Jag har inte så mycket att skriva nu.

Vad gör ni idag?