Godmorgon måndag

Lovely, ute skiner solen och jag är på sprudlande gott humör. Trött är jag men det är jag alltid på måndagar. Sitter uppe alldeles för länge och kliver upp för tidigt. Jag tittade på New moon igår och efter det kröp jag ner i sängen med ”Så länge vi båda andas”. Vet inte vilken gång i ordningen jag läser den. Tionde kanske. Äh, jag vet inte, inte så viktigt heller.

Babbel, babbel. Planer idag:

° Jobba 16-21
° Träna
º Smycka

Vad gör ni idag?