Idag har jag kört ett testlopp. Jag har förbättrat min tid med 9 sekunder från förra gången. Det går sakta men säkert framåt. Efter nedvarvningen så körde jag några intervaller i 16 km/h. Nu kan jag vila i helgen med gott samvete. Men jag har druckit alldeles för dåligt. Är lite yr så medan jag lagar mat så ska jag dricka ett stort glas vatten.
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin