Dagens träning

Idag har jag kört ett testlopp. Jag har förbättrat min tid med 9 sekunder från förra gången. Det går sakta men säkert framåt. Efter nedvarvningen så körde jag några intervaller i 16 km/h. Nu kan jag vila i helgen med gott samvete. Men jag har druckit alldeles för dåligt. Är lite yr så medan jag lagar mat så ska jag dricka ett stort glas vatten.